Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Roel Pieper begint weekblad Opinio

Ondernemer Roel Pieper stapt in de media. Vanaf vrijdag verschijnt zijn weekblad Opinio.

Het idee is afkomstig van Jaffe Vink, voormalig Trouw redacteur.Vrijdag verschijnt het blad voor de eerste keer met een oplage van 350.000 stuks. Daarna moet Opinio per week zo’n 50.000 exemplaren gaan verkopen. Aan ambitie geen gebrek bij Pieper en Vink.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Opinio moet een links-conservatief blad worden. Geen glossy, maar een blad zonder reclame, foto’s of cartoons. Dat wordt dus een flinke investering voor Pieper zelf. 

Het groeiplan voor Opinio Media ligt al klaar. Naast het blad wil Vink in de toekomst ook geld van Pieper voor radio en televisie.