Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Recyclen is veel goedkoper

We kunnen het niet laten. De reanimatie van een ijzersterk marketinginstrument verdient aandacht. Als ondernemer dient u oog te hebben voor wat werkt en niet werkt. Daarom bij deze, het nieuwe Zeeuws Meisje.

Nee, deze dame bedoelen we. Ze heet Anna, komt uit Middelburg en is 19 jaar. Zaterdag kwam zij uit de bus als nieuwe vertegenwoordigster van het aloude botermerk. Ze is gekozen uit 261 kandidaten.

Het scheelde vorig jaar niet veel of moederconcern Unilever had Zeeuws Meisje in de ban gedaan. Maar als de zaken minder gaan, weet je als bedrijf ook meteen welke merken de sterksten blijken. De margarinepakjes van Zeeuws Meisje bleven van de schappen rollen.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Debater

Met een nieuw marketingbudget mag Anna Dieleman de strijd om de consument weer aangaan. Aanprijzen en overtuigen kan haar nog wel eens goed afgaan, getuige haar deelname aan het nationaal jeugddebat in 2003 (onder kopje Zeeland natuurlijk). Zal Albert Heijn snel met een passende kopie op de markt komen?