Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Oranje Nazi-helm zorgt voor opschudding

Wie het moet hebben van enkele klappers per jaar richt zich op het WK Voetbal. Scoren moet niet zo moeilijk zijn, hoewel, een oranje Nazi-helm introduceren, dat vraagt om problemen.

Weno Geerts dacht een ludieke actie te ontketenen met zijn nazihelmpje, maar de KNVB vindt het maar niks. Op de oranje helm staan kreten als “jetzt geht loss” en  “aanvalluh”. Betekent dit dat Geerts zijn boeltje wel kan inpakken? Dat zeker niet, er zijn er al 15.000 keer van verkocht. Heeft u al een actie met het WK gepland?

 

update 10.56u: misschien zijn die helmen toch nuttig als we in Leipzig door de tribune heen zakken.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

update 7 maart 2006: de KNVB is weinig gecharmeerd van het hoofddeksel. Bij deze verboten durende het WK.