Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Onuitspreekbaar exclusief

In de wereld van de nouveau riche wordt selectief geconsumeerd. Voor de ondernemer die deze groep wil veroveren, telt maar een ding. Zorg dat de naam onuitspreekbaar is.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Want een merknaam die niet over de lippen is te krijgen duidt op exclusiviteit. Tenminste, zo geldt dat voor Amerikanen die Grand Marnier’s nieuwste likeur krijgen aangeprezen, Cuvée du Cent Cinquantenaire. Voor ons Nederlanders met middelbareschool-Frans geen probleem, maar voor Amerikanen een onoverkoombare barrière en daardoor gewild. 

Wilt u uw prachtproduct helemaal goed in de markt zetten, adverteer dan met een uberseksueel, volgens vrouwen hèt ideale mannentype van dit moment. Succes verzekerd, want wie geeft er uiteindelijk het geld uit?