Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Omgaan met de media

De ondernemer wringt zich in een hoop bochten om de aandacht van de consument te krijgen. Een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie is het benaderen van de media. Dat kan behoorlijk verraderlijk zijn, al zeggen we hetzelf.

Een drietal schrijvers heeft voor de ondernemer met behoefte aan publiciteit een boekje geschreven. In Plaatselijk wereldberoemd. Omgaan met de media in zes stappen. vertellen Gemma Boormans, Ruud Poels en Ellen de Vries over een gezonde relatie tussen ondernemer en de media.

Handig voor de entrepreneur die er niet in slaagt de aandacht van de pers te krijgen. Les 1: een nieuw product is voor de meeste media niet direct een reden om er over te schrijven. Met een menselijk verhaal erbij wordt het meteen een stuk interessanter.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wat te doen als u zich niet kunt vinden in een artikel over uw bedrijf? U heeft altijd de mogelijkheid om feitelijke onjuistheden aan de journalist door te geven, maar vermijd de absolute doodzonde: het insturen van een versie vol met rode strepen.

Heeft u iets interessants te vertellen? Blijf ons gerust bestoken.