Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Mond-tot-mond gereviseerd

Mond-tot-mond reclame is de beste reclame die u kunt wensen. Het eeuwenoude fenomeen ondergaat een verjongingskuur.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

In de VS wordt eind maart een congres georganiseerd rond het thema. Het is een misverstand dat je mond-tot-mond reclame niet kan sturen. Andy Sernovitz van de Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) stelt dat er geen bedrijf in de VS is dat niet een gespecialiseerd team aan het werk heeft rond dit thema.

Of je het nu viral– of buzzmarketing noemt, het komt op hetzelfde neer. Mond-tot-mond reclame heeft een nieuwe impuls gekregen door de huidige snelheid van de informatievoorziening. Internet maakt de klant machtiger dan ooit. Als ondernemer ontkom je niet meer aan een gedegen klanttevredenheids- en communicatiebeleid. Lees meer op de site van Wired.