Profiteer ook van de kennis en kunde van deze no-nonsense vakman!
Datum: donderdag 29 maart 2012, 13.00-16.30 uur
Locatie: Seats2meet, Utrecht
Koop uw ticket
Ontdek wat klanten écht willen!
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun 'pijn' wegnemen.
Om dit wezenlijke verschil te illustreren, gebruikt Jos Burgers in zijn nieuwste boek de treffende metafoor van boren en gaten. De boren staan hierbij voor de producten en diensten die u levert, de gaten voor de behoeften van uw klanten.
Tijdens een éénmalige masterclass kijkt Jos Burgers samen met u op een luchtige en humoristische manier naar wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om u in uw klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En wat dit vraagt van uw medewerkers.
Kortom, kom op donderdagmiddag 29 maart 2012 naar Seats2Meet in Utrecht. Neem vooral een paar klanten mee én bezorg hen én u zelf een mooie ervaring.
Deelnamekosten
De deelnamekosten voor dit middagseminar bedragen € 249,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een eigen gesigneerde exemplaar van 'Gek op gaten' ter waarde van € 19,95 (incl. btw). Wellicht is het boek reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.
Er zijn slechts 60 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Programma
13.00 uur U bent van harte welkom voor een smakelijke inlooplunch
13.30 uur Wat willen klanten nu echt?
Jos Burgers praat in dit eerste deel over de zoektocht naar de klantwens. Hoe u zich in de positie van de klant kunt verplaatsen én achter de echte wensen van uw klanten kunt komen. En met welke oplossingen u hen echt kunt helpen!
15.15 uur Social networking break
15.45 uur De doorslaggevend rol van klantgerichte medewerkers
De klant wil geholpen worden met oplossingen, en niet met producten waar hij niet om gevraagd heeft. Dit klinkt niet echt verrassend. En we roepen allemaal dat we altijd klaar staan voor de klant. En dat onze medewerkers klantvriendelijk zijn. Maar is dat ook echt zo?
Tijdens dit 2de gedeelte van de middag kijkt Jos Burgers naar de rol van uw medewerkers. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten!
16.30 uur Afsluiting & social networking borrel met een bitterbal
Koop uw ticket
Meer
Over Jos Burgers
Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel.
Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven.
Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars.
Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.