Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Marvia

Jons Janssens (28), Steven van Wel (28) en Arnoud Haverlag (27) Sinds 2007 Omzet: ‘sinds 2009 verdubbeld’ Challenger omdat: ‘Marvia dtp overbodig maakt’ ‘Dtp wordt abc’, is de slogan van Marvia. “Print is nu vaak veel gedoe, wij maken het eenvoudig”, zegt eigenaar Jons Janssens. Een creatief vormgever maakt een ontwerp, het bedrijf kan vervolgens zelf wijzigingen doorvoeren in haar drukwerk. “De huisstijl blijft zo bewaakt, maar er kan eenvoudiger en actueler worden gecommuniceerd. Een marketing manager kan een campagne volledig online beheren zonder kennis van techniek of opmaak”, zegt Janssens. Marvia daagt marketingmanagers uit om af te stappen van hun traditionele werkwijze met veel correctierondes via een dtp’er. “Creatieven zijn er om te creëren en niet om eindeloos dezelfde wijzigingen door te voeren.” Marvia draait nu voor ongeveer vijftig klanten, waaronder het self service advertentieportaal van de Telegraaf. In de toekomst komen ze met software waarmee uitgeverijen gepersonaliseerde printproducten kunnen aanbieden. “In dit digitale tijdperk is behoefte aan een persoonlijke boodschap in print. Wij maken dat mogelijk.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.