Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Iets te geslaagde actie Thuisbezorgd.nl

De site van Thuisbezorgd.nl is lelijk onderuit gegaan met een actie om het negenjarige bestaan te vieren. De website was door de grote belangstelling op het cruciale moment amper bereikbaar.

Na negen jaar pionieren is de site van ondernemer Jitse Groen inmiddels een begrip in Nederland. Om dat te vieren mochten klanten voor 15 euro gratis eten bestellen, dinsdag tussen 19.00 en 19.09 uur.

 

Dat lieten de klanten zich geen twee keer zeggen. Massaal probeerden ze Thuisbezorgd.nl te bereiken, waar ze op serverfouten en lege pagina’s aan liepen.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Om de klanten tegemoet te komen werd de actie verlengd tot 20.30 uur. De resultaten van de actie zijn nu tweeledig: klanten die tot Thuisbezorgd.nl wisten door te dringen hebben bij elkaar voor twee ton gratis eten besteld, maar de andere klanten hebben Twitter en fora volgeplempt met klachten over de dienstverlening.