Met de PushCall button kunnen klanten via de website van een bedrijf direct en kosteloos bellen met de klantenservice. Anders dan via Skype hoeft voor deze online telefoondienst geen software te worden geïnstalleerd.
Een dienst waar grote behoefte aan is, merkte Kees van Nuland (37). Enkele maanden geleden klopte hij bij Funda aan. “Om te kijken of ze interesse hadden in het product.” Zowel de huizensite als de Postcodeloterij waren enthousiast. Maar de angst voor de kinderziektes van het jonge product, weerhield ze om met ondernemer Nuland in zee te gaan.
Volgens Nuland onderstreept de aanhoudende klachtenregen over energieleveranciers, waarom zijn product zo’n belangrijke ontwikkeling is. Het eerste contract tekende Nuland met energieleverancier Greenchoice. “Het wachten is op de IT afdeling van Greenchoice“, aldus Nuland.
Onlangs publiceerde Sprout een onderzoek over de beste dienstverleners voor ondernemers. In de categorie energieleveranciers klaagde u over de slechte afhandeling van klachten. Vooral Nuon en Essent scoren laag. Greenchoice kwam als beste energieleverancier uit het onderzoek. Het bedrijf levert aan 180.000 huishouden groene stroom. Volgens Greenchoice-oprichter Van Rees zijn ze wellicht niet de goedkoopste, maar goede service kost geld.
Meer over de Sprout 100
Bekijk de echotest van PushCall