Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Effectief e-mailen

Is het mogelijk om een e-mail campagne op te zetten die de klant echt wil lezen? Bill Nussey denkt van wel. Gewoon een paar simpele regels volgen en er wordt geklikt als nooit tevoren.

Stelregel één, zorg dat je een vertrouwenswekkende reputatie hebt voordat de eerste e-mail de deur uit gaat. Nussey wil dat je een vriend bent voor de ontvanger. Een simpele regel, maar nagenoeg onuitvoerbaar.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Richt je daarom op de stelregels die wel te realiseren zijn:

Maak gebruik van het previewscherm om bezoekers te doen klikken, plaats de belangrijkste informatie boven ‘de vouw’, zorg voor maatwerk, hou het belang van de consument altijd in de gaten, hou het simpel, laat de lezer actie ondernemen en ontwerp speciale webpagina’s als vervolg op de mailing. Meer op Inc.com.