Als u de acquisitie, verkoop, marketing en administratie allemaal zelf doet terwijl uw personeel uit het raam zit te staren doet u echt iets fout.
Waar u zich in de beginjaren mee bezig moet houden zijn slechts twee dingen; strategie bepalen en de juiste mensen aannemen. Een beetje realist weet dat anderen bepaalde zaken beter kunnen. Even afstand nemen dus, van dat groeiende ego. Want als u alle beslissingen zelf blijft maken, kunt u beter malloten inhuren. Die zijn in ieder geval goedkoper.
Meer doen met minder mensen is volgens groeigoeroe Verne Harnish een van de stappen naar een succesvol 2007.



