Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Brainwash winnaar Challenger50 publieksprijs

Kappersbedrijf Brainwash is dit jaar door het publiek gekozen tot Challenger van het jaar. Woensdagmiddag maakte hoofdredacteur Ewald Smits de uitslag bekend tijdens een speciale challengerborrel.

Al eerder werd bekend dat Vanmoof dit jaar de juryprijs won, toegekend door een topjury bestaande uit Simone Brummelhuis, Arko van Brakel, Marijn Pijnenborg, Jeroen Stoop en Henk Keilman. Daarnaast kon afgelopen maand gestemd worden op de vijftig challengers voor de publieksprijs.

Brainwash bleek de publiekslieveling. Van alle stemmen gingen er maar liefst 1.846 naar de onderneming van Mari de Kort en zoons. Zijn ludieke actie – klanten kregen een briefje mee met de oproep om te stemmen – heeft effect gehad.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.