Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Alternatieven voor de nieuwsbrief

Consumenten zijn niet meer zo happig om hun persoonlijke gegevens achter te laten. Maar hoe breidt u dan uw e-mailbestand uit voor uw online marketing?

Een nieuwsbrief over wasdrogers en stofzuigers ziet niemand graag in zijn mailbox verschijnen. Toch heeft elk bedrijf iets in huis waarmee adressen te verzamelen zijn. Een aantal tips:

1 ) Bied een cursus aan.
Als u bijzondere kennis in huis heeft, gebruik deze dan. Een evenement trekt potentiële klanten, maar levert u ook informatie op over uw doelgroep. Waar is behoefte aan, welk product of dienst wordt goed ontvangen?

2) Bied downloads aan
Biedt in ruil voor naam- en adresgegevens downloads aan. E-cards, screen savers of desktop wallpaper.

3) Maak informatie alleen toegankelijk voor leden
Als u regelmatig artikelen plaatst op uw site, zorg dan dat bezoekers eerst een inlogcode nodig hebben.

4) Start een forum voor leden
Als u doelgroep graag over onderwerpen discussieert met anderen in de markt, is het niet ongebruikelijk hen eerst te laten registreren.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

5) Bied leden speciale aanbieden aan
Geef gadgets of nieuwe producten weg. Desnoods gratis. Daar is elke consument gevoelig voor.