Let op: dit artikel is alleen verkrijgbaar tot 13 april 2019, daarna gaan deze groeigeheimen terug de redactiekluis in. Word voor 13 april lid van Sprout om dit artikel te lezen.
Als groeiend bedrijf zie je dagelijks uitdagingen en projecten op je afkomen. Te midden van die dynamiek (en ruis) wil je dat iedereen haarfijn weet wat de belangrijkste doelen zijn. Om die doelen goed uit te kunnen voeren en monitoren, kun je een beroep doen op het Measurable Accountability Plan (MAP), een schematische weergave van je belangrijkste targets, zoals verkoopaantallen, het aantal klanten en je NPS-score. Kristel Kuit (Headroom Assisstance) en Patrick Hurenkamp (Bloomon) vertellen hoe deze aanpak hun teams scherp houdt en voor meer overzicht en minder ruis zorgt. In het artikel vind je ook een voorbeeld-download, die je zelf aan kan passen.
In deze aflevering van Groeigeheimen lees je:
- Wat een Measurable Accountability Plan is
- Wat deze aanpak waardevol maakt in een dynamisch bedrijf
- Hoe twee ondernemers er in de praktijk voordeel uit halen