Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Bannersetje

Emile Muijsson (40) en Francois Chambone (35) Sinds 2008 Omzet: niet openbaar Challenger omdat: ‘Banners sneller en vooral veel goedkoper gemaakt kunnen worden.’ Bij Bannersetje kunnen reclamebureaus en bedrijven banners bestellen, al dan niet voorzien van hun eigen creatieve inbreng. Anderhalf jaar geleden rijpte het plan bij online marketeer Emile Muijsson. “Of je besteedt heel veel geld aan een bureau, of je laat een goedkoop mannetje het doen. Daartussenin zat niks”, zegt Muijsson. Bannersetje biedt minimaal dezelfde kwaliteit als een mediabureau, maar een stuk goedkoper. Maar ook relatief nieuwe technieken zoals rich media - waarbij de hele webpagina door een reclame wordt overgenomen - zit in het aanbod. Hoe het komt dat ze zoveel goedkoper zijn? “We werken snel en geolied, met een team van zes à zeven man.” Wat betreft het aantal opdrachten willen ze marktleider worden, als ze dat al niet zijn. “En bovenaan eindigen bij de gratis zoekresultaten.” De verspreiding van de bekendheid gaat snel en makkelijk via internet. “We zijn vaak verrast hoe nieuwe klanten ons weten te vinden. Dan blijkt maar weer wat zo’n online netwerk voor je kan doen.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.