Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Made in NL ontbijtsessie: Hoe haal je het maximale uit je marketing?

Is jouw bedrijf nog vertegenwoordigd op vakbeurzen? En meet of weet je wat het rendement is van die investering? Een toenemend aantal maakbedrijven investeert minder in de vakbeurs. Hun gedachte: het is te duur, te ingewikkeld, te ongewis.

In plaats daarvan zetten deze bedrijven hun kaarten in op inboundmarketing: een marketingfilosofie die ervan uitgaat dat gevonden worden vele malen beter is dan het zelf zoeken naar klanten. Met inboundmarketing help je (potentiële) klanten zonder gebruik te maken van traditionele instrumenten als advertenties, mailings of vakbeurzen.

Vostermans Ventilation in Venlo is zo’n maakbedrijf. Het bedrijf haalt nieuwe klanten binnen door middel van artikelen en video’s die gevonden worden door potentiële nieuwe klanten. Vanuit het idee: niet pushen, maar helpen. Leer tijdens deze ontbijtsessie wat inboundmarketing voor Vostermans betekent en hoe zij dit inrichten.

Aanmelden

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Deelname is kosteloos voor C-level van de maakindustrie.
De ontbijtsessie start om 08:00 uur en is vanzelfsprekend inclusief ontbijt. Het programma zal rond 11:00 uur afgesloten worden met een rondleiding door de fabrieken van Vostermans.

Datum: vrijdag 20 september
Tijd: 08:00 – 11:30 (inclusief ontbijt)
Locatie: Vostermans Company te Venlo