Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2017

Arnoud Klerkx

Bouwjaar 1973 Is CDO en CIO Kramp  Goudhaan in 2017 Opleiding General Business aan Nyenrode en Internationale economie in Maastricht De rode draad in de carrière van Klerkx is het snijvlak van business en IT. Hij studeerde General Business aan Nyenrode en Internationale economie in Maastricht. Hij ging aan de slag als consultant bij Accenture, waar hij zich specialiseerde in CRM. Daarna koos hij voor de strategische kant van IT bij de consultants van Gartner. Bij Robeco deed Klerkx de IT-strategie en bij Ziggo zorgde hij voor verbetering van de klantprocessen door automatisering. Zijn prestaties als CTO bij Sanoma Learning leverden Klerkx in 2015 de titel CIO van het jaar op. Hij werd geprezen voor zijn bijdrage aan de verregaande digitale ontwikkeling van het bedrijf. Sinds augustus dit jaar zit Klerkx in de board van Kramp, de internationale groothandel in landbouwproducten, in de woorden van Klerkx zelf ‘een van Neerlands meest onbekende en snelgroeiende multinationals’. Klerkx’ opdracht bij het bedrijf met 3.500 medewerkers en een omzet van bijna een miljard euro: de traditionele groothandel met webshop transformeren tot een bedrijf dat klaar is voor de digitale toekomst.

Bouwjaar 1973
Is CDO en CIO Kramp 
Goudhaan in
 2015, 2016, 2017
Opleiding General Business aan Nyenrode en Internationale economie in Maastricht

De rode draad in de carrière van Klerkx is het snijvlak van business en IT. Hij studeerde General Business aan Nyenrode en Internationale economie in Maastricht. Hij ging aan de slag als consultant bij Accenture, waar hij zich specialiseerde in CRM. Daarna koos hij voor de strategische kant van IT bij de consultants van Gartner. Bij Robeco deed Klerkx de IT-strategie en bij Ziggo zorgde hij voor verbetering van de klantprocessen door automatisering. Zijn prestaties als CTO bij Sanoma Learning leverden Klerkx in 2015 de titel CIO van het jaar op. Hij werd geprezen voor zijn bijdrage aan de verregaande digitale ontwikkeling van het bedrijf.

Sinds augustus dit jaar zit Klerkx in de board van Kramp, de internationale groothandel in landbouwproducten, in de woorden van Klerkx zelf ‘een van Neerlands meest onbekende en snelgroeiende multinationals’. Klerkx’ opdracht bij het bedrijf met 3.500 medewerkers en een omzet van bijna een miljard euro: de traditionele groothandel met webshop transformeren tot een bedrijf dat klaar is voor de digitale toekomst.