Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Anderson MacGyver

IT verbinden met de aard, context en ambitie van organisaties om maximale impact en businesswaarde te creëren. Dat is en blijft de missie van Anderson MacGyver.

Anderson MacGyver gelooft in een authentieke benadering om organisaties te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen. Met oprechte passie initiëren we innovatie en stellen we samen met onze klanten een uitdagende en inspirerende strategische digitale agenda op. Hierdoor kunnen zij zich voorbereiden op de digitale wereld van de toekomst en een moderne en gefocuste organisatie opbouwen. Wij zijn toegewijd aan het helpen van onze klanten en het doorvoeren van de nodige veranderingen in hun organisatie. We worden erkend vanwege de ervaring, inzet en drive van onze teams om een tastbaar verschil te maken. Met behulp van onze methodologieën, gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten, streven we ernaar om innovatie te stimuleren en onze klanten te ondersteunen in hun transformatie.

Wij ondersteunen klanten bij het creëren van businesswaarde door het opzetten van digitale strategieën, implementeren van technologie-organisaties gericht op de business, het selecteren van ‘fit for purpose’ oplossingen en technologiepartners, het definiëren en implementeren van een data visie en het organiseren van data-capabilities. Hiermee helpen wij klanten bij hun digitale transformatie. Een heldere routekaart voor een toekomst waarin data en technologie ingezet worden om een concurrentievoordeel te creëren, is essentieel voor digitale transformatie. Anderson MacGyver daagt de bedrijfsstrategie van klanten uit en helpt bij het definiëren van hun strategische digitale agenda.

HET BUSINESS MODEL VAN DE TOEKOMST
Markten veranderen snel; bestaande businessmodellen staan onder druk en worden gechallenged door radicale nieuwe, digitale businessmodellen. De toenemende druk op efficiëntie heeft ertoe geleid dat IT-omgevingen verouderd zijn geraakt, wat resulteert in ontevredenheid bij managers over hun interne digitale organisatie. Slimmer gebruik van informatie is de sleutel om nieuwe businessmodellen mogelijk te maken.

SAMENWERKEN MET DE BUSINESS
Bij Anderson MacGyver geloven we dat IT-organisaties primair moeten optreden als een partner van de business en voortdurend moeten denken en handelen met het oog op toegevoegde waarde voor de klant. Hierdoor worden kansen op het gebied van technologie en informatie effectiever benut. Geen aparte ‘IT en de business’, maar samenwerken in multimodale teams met een gezamenlijke visie en strategische aanpak voor de klant.

Bekijk ook onze whitepapers

Whitepaper – Organizing Data and Technology
Bij Anderson MacGyver zien wij dat Data en technologie onmisbare strategische onderdelen zijn van de bedrijfsactiviteiten van elke organisatie. In onze whitepaper leggen we uit hoe de business van een organisatie het uitgangspunt zou moeten zijn voor het organiseren van data en technologie. We bespreken een aantal veelvoorkomende zakelijke uitdagingen en leggen uit hoe u uw organisatie kunt uitrusten om deze effectief het hoofd te bieden. Lees meer en download de whitepaper.

Whitepaper  – Operating Model Canvas
Een van de belangrijkste tools die wij bij Anderson MacGyver gebruiken is het Operating Model Canvas (OMC). Het schetst een eenduidig beeld van de organisatie in termen van haar bedrijfsactiviteiten, waardeproposities, producten, kanalen, klanten en belangrijkste stakeholders. Het OMC heeft bewezen een uitstekende basis te zijn voor effectieve discussies over de impact van strategische keuzes, en voor het bepalen van de digitale agenda. Het is een intuïtieve, eenvoudige en uitgebreide visuele weergave van de organisatie. Het OMC is ontwikkeld met een duidelijk oog op het creëren van bedrijfswaarde. Met het OMC kunnen digitale landschappen, technologische roadmaps en enterprise architectuur sterk en logisch worden gerelateerd aan het gedeelde bedrijfsperspectief. Het bouwen van een OMC bewees niet alleen de samenwerking tussen business, tech en data te verbeteren, maar helpt ook om business, tech en data op een gedeeld niveau te brengen om de business te begrijpen. Lees meer over de whitepaper.

Whitepaper – Multimodality
De multimodaliteit whitepaper van Anderson MacGyver is gebaseerd op tien jaar ervaring, en is breed toegepast om bedrijven te helpen met het organiseren van technologie en data. Wij gebruiken het Business Activity Model voor onder meer: het ontwerpen van technologie en data organisaties, het aansturen van technologie- en datateams, leveranciersselectie, bedrijfsarchitectuur, uitbestedingsoverwegingen en applicatierationalisatie. Het model is gaandeweg – gebaseerd op ervaring en feedback van klanten, projecten en academisch onderzoek – verbeterd. Download de whitepaper.

Partner artikelen

i.s.m. Anderson MacGyver
Anderson MacGyver

Business stories DX300 2023

Anderson MacGyver: Er is niet zoiets als één soort IT

Impact maken bij klanten, daar draait alles om bij Anderson MacGyver. Oftewel: niet-gerealiseerde businesswaarde ontginnen uit data en technologie. En...

clock 1,5 min