Merken en organisaties worden momenteel geconfronteerd met tal van complexe uitdagingen die hun rol en relevantie op de proef stellen. Van de versnelling van AI tot de energietransitie, en dat allemaal in een buitengewoon onrustige geopolitieke context.
“Wij helpen opdrachtgevers uit uiteenlopende sectoren om daadkrachtig te anticiperen op nieuwe werkelijkheden”, vertelt Bjorn Stolte, Chief Strategy Officer bij Handpicked.
Op basis van hun motto ‘change for the better’ zoekt Handpicked met klanten naar een goede balans tussen het vergroten van zakelijk succes en verduurzaming.
Stolte: “Het is een misvatting dat die twee niet samengaan. Maar om die balans te vinden, moet je wel fundamenteel anders naar je business durven kijken. Wij helpen onze klanten om in cocreatie risico’s en kansen te identificeren en deze middels design thinking en AI-gedreven prototyping razendsnel om te zetten in tastbare innovatie. Waar het ontwikkelen van één proof of concept tot voor kort zomaar een paar maanden in beslag nam, valideren we met behulp van AI nu een veelvoud aan concepten en brengen we de meest kansrijke tot leven.”
Met een netwerk van twaalf gespecialiseerde agencies biedt Handpicked een breed scala aan expertises, van strategie en design tot tech, data en AI. Stolte: “Op basis van de uitdagingen van onze klant stellen we ‘Handpicked’ teams samen, waarbij ons model continu ruimte biedt om verdiepende expertises en capaciteit bij of af te schalen.”
Bekijk hier de partnerpagina van Handpicked.