In het oktobernummer van Sprout staan ze centraal, de vijftig meest uitdagende, innovatieve bedrijven van Nederland. Deze ondernemers gaan tegen de bestaande markt in met concepten die goedkoper, slimmer, duurzamer, beter of sneller zijn. Ze gaan hun eigen gang, nemen alle risico’s voor lief en bestormen de markt. Vorig jaar won Snappcar de titel Challenger van het Jaar, na een spannende eindstrijd tegen TravelBird en Joost Zorgt. Andere bekende namen uit de lijst waren patiëntenplatform My Tomorrows, yoghurtketen Yoghurt Barn en telecomaanbieder Voys. Snappcar-oprichter en ceo Victor van Tol is sindsdien vaste columnist van Sprout (en neemt dit nummer dus afscheid:-))
Who’s next?
Voor de Challenger50, editie 2014, zocht Sprout uit wat de challengers succesvoller maakt dan andere ondernemers. We spraken zelfs een paar ‘superchallengers’ die voor de tweede of derde keer een markt uitdagen. Voorspellingen voor 2015 durven we ook wel aan: welke markten, producten of diensten moeten volgend jaar gechallenged worden? Lees het allemaal in het blad waar de redactie de afgelopen maanden op heeft gezwoegd. En de komende dagen doet de drukker zijn uiterste best.
Member worden?
Sprout Magazine valt vrijdag op de mat bij alle Sprout Members. Tijdens Challengerday Dag 1 zal een top 5 uit de Challenger50 pitchen om de titel Challenger van het Jaar. Challengerday Dag 1 is Members Only.
Challenger Day: Think Different
29 oktober is het zo ver:
Sprout Challengerday!
Dit keer is het een tweedaags event.
Dag 1 is exclusief voor members en staat in het teken van anders denken.
BEKIJK HET PROGRAMMA
EN MELD JE AAN!