Tijdens ‘Succes op Sociale Media’ komen verschillende experts aan het woord om je te helpen het beste resultaat te halen uit de Facebook, Twitter en LinkedIn-accounts. Hoe je zo’n account aanmaakt, dat gaan we niet vertellen. Maar hoe je de conversie van die accounts kan verhogen, dat dan weer wel!
Matthijs Algra
Matthijs Algra is Communitymanager bij Centraal beheer. Dat betekent dat hij iedere dag schakelt tussen digitaal, online, marketing, communicatie en webcare. Hij vertelt hoe het bedrijf van ‘Even Apeldoorn Bellen’ overschakelt naar de wereld van de sociale media.
Raymond Landegent
Voor zijn bedrijf, Mascolori, gebruikt Raymond Landegent de sociale media als katalysator. Het Rotterdamse schoenen- en sokkenmerk voor mannen zet acties op poten die online moeten worden doorverteld. Waar haalt hij de inspiratie vandaan en welke acties heeft hij ondernomen?
Martine Meijburg
Martine Meijburg heeft Second Degree opgericht, een pr-bureau dat zich specialiseert in optimaal gebruik maken van Linkedin. Haar bedrijf zorgt ervoor dat er een sterke relatie ontstaat tussen merken en de relevante professionals op Linkedin. Behalve onderneemster is Meijburg schrijfster. Zij schreef onder meer ‘Linkedin marketing in 60 minuten’.
Het volledige programma:
15:00 – 15:15 Inloop
15:15 – 15:30 Welkomstwoord door Sprout Hoofdredacteur Remy Ludo Gieling
15:30 – 16:00 Raymond Landegent van Mascolori
16:00 – 16:30 Matthijs Algra van Centraal Beheer
16:30 – 16:45 Pauze
16:45 – 17:00 Pitch sessie
17:00 – 17:30 Martine Meijburg van Second Degree
17:30 – 18:00 Netwerkborrel
18:00 Afsluiting