In klanttevredenheidsonderzoeken wordt een 7 vaak gezien als een prima cijfer. Bij een score t/m 8 is een klant echter onverschillig en niet loyaal. Om in de ‘loyaliteitszone’ te belanden is het van groot belang om een 9+ te scoren op emotionele punten in de communicatie, verkoop- én serviceprocessen.
Datum: 28 november 2012
Locatie: Nyenrode Business Universiteit, Breukelen
Prijs: € 995,- excl. btw
Meer info: Download de brochureAlleen organisaties die hun klanten echt serieus nemen en hier hun producten en diensten op aanpassen, hebben in de toekomst bestaansrecht.
Word een excellente organisatie in de beleving van uw klanten
Tijdens deze masterclass gaan Stephan van Slooten en Berry Veldhoen van Altuïtion in op de stappen naar een 9+ organisatie. Dit doen ze aan de hand van:
- het onbewuste brein (weten wat je klant werkelijk beweegt),
- de customer journey (achterhalen wat relevant is voor de klant)
- en het bepalen van factoren die er echt toe doen.
€ 100,- korting
Wanneer u deelneemt met twee personen (of meer) ontvangen alle personen € 100,- korting, u betaalt dan € 895,- p.p.
aanmelden de 9plus-organisatie