Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

MT ontbijt: het nieuwe winkelen

Hoor onder het genot van een ontbijtje alles over het nieuwe winkelen. Wat betekent dit voor u en hoe maakt u daar optimaal gebruik van? Ontdek het tijdens het MT ontbijt.

Het gedrag van consumenten verandert voortdurend. De vraag naar bepaalde producten neemt toe en klanten kopen anders dan vroeger. Waar ze vroeger massaal op koopavonden en en zaterdagmiddagen door de binnenstad slenterden, struinen ze nu avonden achter elkaar het internet af. Zo nemen de verkopen op internet jaarlijks 20 procent toe. Speelt u als winkelier wel genoeg in op al deze veranderingen?

Zakelijke toekomst
Weet u wat consumenten willen? Kortom, weet u hoe uw toekomst eruit ziet op zakelijk vlak? De klant dicteert namelijk de toekomst. Nieuwe technieken en faciliteiten, maar vooral inspelen op de wensen van klanten is de uitdaging van de toekomst. Wie goed beslagen ten ijs wil komen, bezoekt daarom het MT ontbijt. Marketing- en internetdeskundige Prof. dr. Cor Molenaar gaat dan dieper in op alle aspecten van het nieuwe winkelen. Hij geeft aan wie zal overleven en voor wie een toekomst in verkoop niet is weggelegd. De sessie is: interactief, inspirerend en informerend, maar wel confronterend.

Data en locaties
De MT ontbijt-sessies vinden plaats vanaf 8 uur tot half elf 's ochtends op drie verschillende dagen en locaties, te weten: 
25 November in Rotterdam
26 November in Amsterdam
1 December in Waalwijk

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Aanmelden
Het MT ontbijt bijwonen? Klik hier om u aan te melden. De sessie kost 49 euro, dat is inclusief ontbijt en een gesigneerd boek 'Het nieuwe winkelen' van Cor Molenaar.