Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

“Stropdas maakt come-back”

De kredietcrisis brengt de stropdas terug in het bedrijfsleven. Ook sollicitanten lopen weer strak in pak. "Het afgelopen jaar hebben we onze omzet zien verdubbelen."

Dat zegt Kor de Boer, directeur werving- en selectiebureau SalesProfs, in de Telegraaf. "Een neutraal gekleurde stropdas in combinatie met een donkerblauw kostuum lijkt het middel om in lastige situaties respect en vertrouwen te krijgen."

Sollicitanten
"Vrijwel iedereen loopt er netjes bij", zegt De Boer over sollicitanten. "Bij een sterk groeiende economie zie je de sollicitanten soms letterlijk op slippers binnenkomen."

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Profiteren
"Wij profiteren", zegt Rashad Ajoeb, eigenaar van Dassenonline.nl tegen de krant. "Het afgelopen jaar hebben we onze omzet zien verdubbelen. In tijden van laagconjunctuur is het druk. Je zou denken dat mensen minder geld uitgeven. Maar met één pak en verschillende stropdassen kun je elke keer een andere look neerzetten."