Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

“Slechte manager” leidt Spyker

Michiel Mol neemt tijdelijk het stokje over van aftredend Spyker ceo Victor Muller. Opmerkelijk, want in een interview met Geld & Beleggen vorige maand zegt Mol: “Ik ben een goede ondernemer, maar een slechte manager.” Michiel Mol verwacht ongeveer een half jaar ceo van Spyker te zijn, voordat een vaste opvolger komt.

Mol erkent dat het vertrouwen in Spyker nogal geschaad is door de negatieve berichtgeving van de afgelopen tijd. Dat heeft Victor Mullers besluit om een stapje terug te doen in een stroomversnelling gebracht. Muller gaat niet helemaal weg. “Victor gaat zich toeleggen op de dingen die hij leuk vindt: ontwerp en branding. Hij blijft gewoon lid van het bestuur.” Mol is sinds september directeur van het Spyker Formule 1-team, dat werd gekocht met geld van zijn vader, Volmac-oprichter Jan Mol.

Bron: Fembusiness.nl

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.