Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Manager na tien minuten ontslagen

Wellicht heeft Leroy Rosenior een nieuw record op zijn naam gezet. Tien minuten na zijn aanstelling werd de nieuwe manager van de Engelse club Torquay United alweer ontslagen. Direct na de aanstelling van Rosenior werd Torquay overgenomen en daarvan werd de coach de dupe.

De nieuwe eigenaar van de club schoof Colin Lee naar voren als de nieuwe manager en de net aangestelde eindverantwoordelijke werd direct naar huis gestuurd. De vertrekkende voorzitter Bateson ziet de opmerkelijke gang van zaken niet als zijn probleem: “Het is aan de nieuwe eigenaren om deze zaak tot een goed einde brengen.”

Bron: FOK

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.