Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Lezersbob 2

Bob is divisiedirecteur bij een groot concern. Bob doet zijn best. Wij vroegen u om zelf een Bob te schrijven en de reacties waren overweldigend. Deze week publiceren we de beste inzendingen en we beginnen met de Bob van Remco Visser.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Hoi Karlijne,

Ik zit nu al een week of zes op jullie communicatieplan te wachten. Kun je me s.v.p. laten weten wanneer het af is? En welke kant gaat het trouwens op? Ook op het gebied van onze communicatie moet ik Hoofdkantoor volgende week tussenbericht geven.

Bob

 

Hi Karlijne,

Ik mailde je eergisteren om eea aan te leveren met betrekking tot het op te leveren communicatieplan. Tot nu toe niets van je gehoord en de tijd begint te dringen. We hebben nog 3 werkdagen voordat ik dit aan het hoofdkantoor moet presenteren en in de tussentijd wil ik het graag ook nog even met je doornemen. Je voicemail staat de hele tijd aan. Ook Piet, Peter, Corinne en de anderen schijnen niet te weten waar je bent, aangezien ze geen toegang hebben tot je agenda en je niet hebt laten weten waar je bent. Neem svp snel contact op.

Gr Bob

Karlijne,

Nog 2 dagen en nog steeds niets van je gehoord. Ondertussen wel begrepen dat je de afgelopen week deel hebt genomen aan de workshop: Accurate and Direct company communication; build your strategy in 1 day. Ik begrijp echter dat je daarvan nu terug zou moeten zijn (hoewel ik nog steeds alleen je voicemail te pakken krijg). Laat even wat van je horen

Bob

Karlijne,

Ik krijg opeens foutmeldingen als ik je mail, telefonisch ben je niet bereikbaar en je collega’s van Corporate Communication blijken een 4 daagse heisessie te hebben en onbereikbaar te zijn gedurende die tijd. We hebben nu nog anderhalve dag en mijn agenda zit ook redelijk vol. Ik wil vandaag het plan en ieder geval de richting waar het naar toe gaat graag ontvangen.

Gr Bob

B,

Geen tijd meer voor plan. Richting: meer transparantie en respect voor deadlines

K.

Karlijne,

Hiermee kan ik niet naar het hoofdkantoor. Graag over een uur op mijn kamer om dit te bespreken. Krijg trouwens nog steeds je voicemail.

Bob

Karlijne,

Begrijp dat de deadline verplaatst is tot over 4 weken, helaas was dit aan ons niet medegedeeld. Geeft ons in ieder geval de tijd om de het communicatieplan goed voor te bereiden. Ik laat even een afspraak inplannen voor volgende week.

Bob.

Sigrid,

Ik begrijp zojuist van Jan dat Karlijne Zeegers van Corporate Communication enkel als freelancer bij ons in dienst is. Bij ons heerste toch de vaste overtuiging dat zij aangenomen was als Manager voor dit departement. Ook heb ik ondertussen begrepen dat zij zich de komende 2 maanden gaat bezig houden met een klus bij een ander bedrijf en pas daarna weer voor ons beschikbaar is. Ik vind dit vanuit HR nogal rommelig gecommuniceerd en zou dit soort processen toch eens wat helderder in kaart willen brengen. Dit levert in de praktijk namelijk nogal wat problemen op. In dit geval is bijvoorbeeld niet helder wie nu het corporate communicatieplan gaat schrijven en implementeren. Plan jij even een afspraak in met hen en mij om dit te bespreken.

Dank Bob



Onderwerp: DELIVIRY FAILURE REPORT

Your document: Corporate Communication Was not delivered to: Sigrid Visser Because: Host or domain name not found. Name service error for name=Sigrid Visser Type=A: Host not found