Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

“Koning van de spam” gearresteerd

Openbare aanklagers in Amerika hebben een internethandelaar gevangen gezet die zoveel ongewenste e–mail heeft verstuurd dat ze hem de “Koning van de Spam” noemen.

De 27–jarige Robert Soloway zou verantwoordelijk zijn voor het versturen van miljoenen ongewenste e–mails. Als hij wordt veroordeeld, kan Soloway een maximum gevangenisstraf van 65 jaar en een boete van 250.000 dollar krijgen. Het is nog maar de vraag of u hierdoor vanaf nu minder spam ontvangt.

Bron: Reformatorisch Dagblad

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.