Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

“John de Mol koopt met Berlusconi Endemol terug”

Het productiebedrijf Endemol wordt verkocht aan een consortium bestaande uit de investeringsmaatschappij van John de Mol en het Italiaanse Mediaset, de onderneming van de mediatycoon en oud-premier Silvio Berlusconi. Dat meldde de Financial Times maandag.

Endemol is nu nog voor 75 procent in handen van het Spaanse Telefónica dat het bedrijf in 2000 kocht voor 5,5 miljard euro. De partijen zouden het eens zijn over de prijs. Die zou rond de 3 miljard euro liggen, aldus welingelichte bronnen tegen de zakenkrant.

Bron: ANP

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.