Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Bos krijgt dassen van Kamervoorzitters

Topmannen dragen meestal een stropdas. Veel jonge en trendy managers doen het ding alleen om als de gelegenheid er echt om vraagt. Zo ook Wouter Bos. Maar niet voor lang als het aan de voorzitters van de Eerste en de Tweede Kamer ligt. Zij gaven de vicepremier dinsdag een stropdas met de mededeling deze in de toekomst te dragen.

Bos draagt een stropdas alleen bij bijzondere gelegenheden, zoals een bezoek aan koningin Beatrix. Dinsdag kreeg hij bij binnenkomst in de senaat naar eigen zeggen duidelijk van Eerste Kamervoorzitter Yvonne Timmerman-Buck te verstaan dat hij daar altijd een das moest dragen. Prompt leverde ze de vicepremier een das. Nadat Bos later in de Tweede Kamer hiervan verslag deed, kwam ook Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet aan het einde van het debat met een das voor Bos. Verbeet sprak de hoop uit de vicepremier de volgende keer met de das terug te zien.

Bron: Telegraaf

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.