Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hanneke Faber wil met ‘meer liefde’ voor het merk de business van Logitech verdubbelen

Premium - Hanneke Faber wil de business van Logitech verdubbelen en tegelijkertijd de CO2-voetafdruk van de hardwaremaker met de helft verminderen. Opmerkelijk onderdeel van die strategie is 'meer liefde'. Daarvoor kijkt de ceo de kunst af bij iconische merken, van Chanel tot Adidas.

hanneke faber ceo logitech
Hanneke Faber wil meer liefde voor het merk Logitech. Foto: Logitech

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.