[VOTEBUTTON GROUP=”Startup van het Jaar” ITEM=”Apostle”]
Software om op social media te publiceren is er volop, maar Koen Jordaans houdt het met Apostle lekker concreet en praktisch. “Bedrijven zijn huiverig om hun personeel namens de zaak te laten Facebooken en twitteren. Ik heb een tool die dat probleem oplost. Met Apostle software kunnen bedrijven de sociale mediaberichten van hun medewerkers redigeren en ook stimuleren dat ze LinkedIn en dergelijke gaan gebruiken. Tegelijkertijd kunnen ze social media van buiten monitoren.’
‘Onze doelgroep is het mkb; bedrijven met 10 tot 200 medewerkers die hooguit drie mensen op marketing hebben zitten. Die zijn nu nog handmatig social media aan het inzetten en monitoren. Via internationale partners als Océ bereiken we ook het grootbedrijf met onze software.’
Sinds december 2012 is Apostle live met zijn product, Jordaans spreekt met resellers van formaat van wie hij de namen nog niet bekend kan maken. Klanten als Beter Bed en Alphabet mag hij wel noemen. ‘We zijn hard bezig e-learning modules te ontwikkelen en alles te vertalen, zodat in andere landen gebruikers meteen met Apostle aan de slag kunnen.We hebben 10 landen in de planning: te beginnen met Brazilië, en daarna Scandinavië en Duitsland. In Spanje zitten we al.’
Lees de pitch van Apostle en het oordeel van een investeerder