Geen producten in de winkelwagen.
.
.
Linn Musters (1982), operationeel directeur van verzekeraar en ANWB-dochter Unigarant, is opgeleid als economisch psycholoog en begon haar carrière als management trainee bij ING. Daarna had ze onder meer marketingfuncties bij Axa en NN, bij die laatste als manager strategy & customer experience. ‘Ik geloof dat organisaties alleen maar succesvol kunnen zijn als ze oprecht klantgericht zijn’.
Musters noemt zichzelf een snelle beslisser en heeft veel ervaring met het wendbaar maken van organisaties. Bij Aegon-dochter Knab leidde ze een transitie die de online bank volgens de inmiddels bekende agile principes moest omturnen.
Ze volgt haar intuïtie bij de keuze voor omgevingen waar ze goed uit de verf komt. ‘En dan bedoel ik: iets kan toevoegen. Is het antwoord nee, dan kan het nog zo’n leuk aanbod zijn, maar doe ik het niet. Bij Unigarant/ANWB verzekeringen heb ik voorafgaand aan mijn sollicitatiegesprek stiekem een rondje gelopen, even de sfeer proeven. En die sfeer was super.’
Ze omschrijft zichzelf als een energieke, enthousiaste en benaderbare netwerker, die, als het nodig is, een katalysator kan zijn voor cultuurverandering. Ook zegt ze de juiste competenties te hebben om high performing teams te bouwen die overpresteren op KPI’s. In haar ideale bedrijf hebben mensen oprechte aandacht voor elkaar. ‘Waardoor ontwikkeling, prestaties en werkgeluk sky high gaan’.
Daar past volgens Musters ook een nieuw type leider bij. En die next gen leader is al in opkomst. ‘Ik zie steeds meer leiders die er primair op gericht zijn om anderen te helpen. Ze staan vooraan als boegbeeld van de cultuur, maar zijn zeker niet te beroerd om aan de zijlijn blokkades weg te nemen. Te helpen waar nodig. Dat lijkt in niks meer op apenrotsen.’