Geen producten in de winkelwagen.
.
.
Voordat Trix van der Vleuten (1980) in juni 2019 als CMO van Kentucky Fried Chicken aan de slag ging was ze Global Brand Manager van de scheerapparaten van Philips. Van der Vleuten noemt zichzelf een ‘marketing and commercial enthusiast’ en is een bedreven plannenmaker die de lat steeds wat hoger legt. Met haar ondernemende instelling is ze steeds op zoek naar nieuwe manieren om meer ROI uit marketing te halen. In haar nieuwe rol wordt ze verantwoordelijk voor het neerzetten en uitvoeren van de visie die langetermijn groei van het KFC-merk moet gaan genereren in Nederland, Scandinavië en België.
KFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland, Scandinavië en België, nu bijna 90 restaurants. KFC wil zich als bedrijf positioneren met veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.
Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips). Begin 2019 besloot ze mentor te worden bij Rockstart en sindsdien coacht ze startups naar marketing excellence. ‘I love my work in marketing and don’t mind teaching it’, zegt ze in een blog daarover. En ondertussen blijft ze via dit mentorschap goed op de hoogte van de laatste inzichten, technologieën en ontwikkelingen.