Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2017

Fleur Dujardin

Bouwjaar 1974 Is CEO Inshared  Goudhaan in 2017 Opleiding Marketing aan de TIAS business school en een MBA van Nyenrode  Vier maanden zat Fleur Dujardin pas bij Achmea, toen Herberth Samsom en Felix Tenniglo, oprichters van dochteronderneming InShared, hun aandelen verkochten en hun biezen pakten. Een ordentelijke overdracht zat er niet in: Dujardin werd direct tot CEO benoemd en doorgeschoven naar de lege plek. Toen InShared in 2009 werd opgericht, werkte Dujardin nog als commercieel directeur bij verzekeringsmaatschappij OHRA. Ze keek ‘met positieve jaloezie’ naar de nieuwkomer. ‘Het is een helder concept, dat sterk wordt uitgedragen met een mooie belofte’, zei ze in een interview met AMweb. InShared gaat er prat op verzekeren net zo gemakkelijk te hebben gemaakt als internetbankieren. Dujardin begon haar carrière bij ING, waar ze uiteindelijk de marketingafdeling van de bank leidde. Ze maakte in 2010 de overstap naar de verzekeringsbranche en hield zich bij OHRA, Delta Lloyd en uiteindelijk Achmea bezig met marketing en digitale innovatie.

Bouwjaar 1974
Is CEO Inshared
Goudhaan in 2014, 2016
Opleiding Marketing aan de TIAS business school en een MBA van Nyenrode

Vier maanden zat Fleur Dujardin pas bij Achmea, toen Herberth Samsom en Felix Tenniglo, oprichters van dochteronderneming InShared, hun aandelen verkochten en hun biezen pakten. Een ordentelijke overdracht zat er niet in: Dujardin werd direct tot CEO benoemd en doorgeschoven naar de lege plek.

Toen InShared in 2009 werd opgericht, werkte Dujardin nog als commercieel directeur bij verzekeringsmaatschappij OHRA. Ze keek ‘met positieve jaloezie’ naar de nieuwkomer. ‘Het is een helder concept, dat sterk wordt uitgedragen met een mooie belofte’, zei ze in een interview met AMweb. InShared gaat er prat op verzekeren net zo gemakkelijk te hebben gemaakt als internetbankieren.

Dujardin begon haar carrière bij ING, waar ze uiteindelijk de marketingafdeling van de bank leidde. Ze maakte in 2010 de overstap naar de verzekeringsbranche en hield zich bij OHRA, Delta Lloyd en uiteindelijk Achmea bezig met marketing en digitale innovatie.