Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Dutch Crowdfunding Awards 2016

Faja Lobi

Uitslag Dutch Crowdfunding Awards: 4308 stemmen

Wie: Jay B. Laigsingh
Wat: Surinaamse kookproducten
Platform: Kapitaal Op Maat
Opgehaald: 280.000
Aantal investeerders: 395
Waarom genomineerd: Faja Lobi brak met hard werken en een no-nonsensebeleid door op de Nederlandse markt. De producten liggen inmiddels bij Albert Heijn en Jumbo. Crowdfunding speelde een belangrijke rol bij deze doorbraak.

Het ondernemen is Jay B. Laigsingh met de paplepel ingegoten. Zijn website werd 2 jaar op rij (in 2014 en 2015) uitgeroepen tot de beste en populairste Website van het Jaar, in de categorie ‘Consumentengoederen’. Faja Lobi’s Facebookpagina behoort met circa 400.000 fans tot de één van de grootste.

Laigsingh startte voor de tweede keer een crowdfunding campagne via  via Kapitaal Op Maat. En met succes: bijna 400 investeerders geloofden in Laigsinghs concept en investeerden bij elkaar 280.000 euro.