Zijn motto: 'Focus op resultaat, anders is er simpelweg geen deal.'
'Eerlijk gezegd heb ik niet één salesmotto, maar meerdere. Welke het meest past is afhankelijk van de situatie en doelstelling. “Focus op Resultaat” zit wel in mijn genen. Niet alleen resultaat voor jezelf, maar ook voor je klant, je collega’s en de organisatie waarvoor je werkt. In het salesvak wordt de deal als het belangrijkste resultaat gezien. Maar als je er langer over nadenkt is het tekenen van de deal slechts een gevolg van al het goede wat eraan voorafging. Met andere woorden: de tussentijdse resultaten die je haalt tijdens het salesproces wegen zwaarder. Als die onvoldoende zijn, komt er simpelweg geen deal. Kortom, focus je altijd en gedurende het gehele salesproces op resultaat, maar dan wel op het resultaat dat relevant is voor de fase waarin je je begeeft. Het allerbelangrijkste is hierbij nooit het resultaat en doelstelling vanuit klantperspectief uit het oog te verliezen. Dat is de beste basis voor een langdurige relatie.'