Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Women’s Euro 2017 lanceert uniek digitaal magazine

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:18

Persbericht - Deze digitale, interactieve en responsive publicatie is het eindresultaat van een zeer geslaagde samenwerking tussen SportsMinded, Voetbal.com, Instant Magazine & ViaDesign. De organisatie verwacht meer dan een miljoen geïnteresseerden in Nederland te bereiken.

Vanaf 16 juli tot en met 7 augustus wordt in Nederland het Europees Kampioenschap voetbal voor vrouwen gespeeld. De organisatie heeft alles uit de kast gehaald om de informatievoorziening rondom het evenement naar een hoger plan te tillen.

SportsMinded heeft de handschoen opgepakt en in samenwerking met Voetbal.com, Instant Magazine en ViaDesign het waanzinnige Women’s Euro 2017 Magazine uitgebracht. Dit digitale magazine voorziet de echte voetballiefhebber op dynamische wijze van interessante weetjes en alle relevante statistieken.

Marco van Wijngeeren, SportsMinded:
‘De mogelijkheden van het Instant Magazine platform zijn ongeëvenaard. Het biedt een waanzinnige intuïtieve multimediale gebruikerservaring. Het magazine ziet er, dankzij de grafische vormgeving door ViaDesign, ook fantastisch uit. En met een slimme API verbinding houdt Voetbal.com de informatie in het magazine 24/7 up-to-date.’

Jan Machiela, VIADesign:
‘Het Women’s Euro 2017 Magazine laat zien wat er allemaal met het Instant Magazine platform mogelijk is. Dankzij deze fraaie showcase is het hek van de dam en stromen de verzoeken bij ons binnen. Instant Magazine is de toekomst voor marketeers en designers.’

Voetbal.com verwacht dat het digitale magazine minimaal een miljoen geïnteresseerden zal bereiken en daarmee het damesvoetbal in Nederland nog meer aanzien zal geven.