Vergroten van wendbaarheid en flexibiliteit door de adoptie van nieuwe technologieën

Laatst bijgewerkt: 02-05-2022 13:54:10

Persbericht - De pandemie blijkt de aanjager te zijn voor de digitale transformatie van bedrijven. Het komende jaar zullen bedrijven nadenken over het herstel van hun activiteiten en het opbouwen van de nodige slagkracht om toekomstige crises het hoofd te bieden.

Smart manufacturing

Waar moeten leidinggevenden van fabrieken rekening mee houden? Welke hindernissen moeten ze overwinnen om tot een haalbare oplossing te komen die de waarde oplevert die ze zoeken?

In dit whitepaper leest u o.a. meer over

• Key elementen om wendbaar en flexibel te zijn
  • Capaciteitsmanagement
  • Digitale connectiviteit
  • Obstakels in de adoptie van nieuwe technologieën
  • De adoptie van nieuwe technologieën

Vóór de crisis was Industry 4.0 voor veel fabrikanten al een zeer interessant, toekomstgericht, onderwerp. Maar toen COVID-19 zich over de hele wereld verspreidde, stelde de mogelijkheid om realtime-informatie voor alles binnen handbereik te hebben, van leveranciers tot de fabrieksvloer, teams in staat om met dezelfde snelheid te werken, zo niet sneller en werd Industry 4.0 actueel.

Het komende jaar zullen bedrijven nadenken over het herstel van hun activiteiten en het opbouwen van de nodige slagkracht om toekomstige crises het hoofd te bieden. Hierbij zullen Industry 4.0 transformaties voor de meeste bedrijven de meest realistische keuze zijn. Maar eerst moeten de obstakels, die de adoptie van nieuwe technologieën verhinderen, overwonnen worden.

ICT Group heeft meer dan 40 jaar ervaring in het toepassen van nieuwe technologieën en kan u ondersteunen het overwinnen van de organisatorische en technologische hindernissen om zo de digitalisering van uw organisatie te versnellen. Wij helpen u met innoveren en transformeren terwijl de winkel open blijft. Onze Centre of Excellence is hier uw partner in.

U kunt de whitepaper downloaden op: https://www.ict.eu/nl/newsroom/insights/vergroten-van-wendbaarheid-en-flexibiliteit-door-de-adoptie-van-nieuwe