Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Utrechtse mobiliteitsorganisatie Goedopweg kiest iO als vaste digitale partner

Laatst bijgewerkt: 01-11-2022 08:37:58

Persbericht - Goedopweg en iO slaan zo de handen in elkaar voor de bouw van een digitaal (B2B) platform.

Goedopweg en iO slaan zo de handen in elkaar voor de bouw van een digitaal (B2B) platform, gericht op het inspireren en activeren van ondernemers en managers om aan de slag te gaan met duurzame mobiliteit. Hybride werkplannen voor werknemers, of de aankoop van elektrische fietsen door organisaties? Met een ambitieuze digitale aanwezigheid moedigt Goedopweg bedrijven aan om te vergroenen, de drukte op de Utrechtse wegen te verminderen en pendelaars tevreden te houden.

Anna Docter, online strateeg bij Goedopweg, kijkt met een goed gevoel naar de toekomst:

“Het team van iO scoorde een verdiende tien doorheen het tendertraject en maakte indruk met het concept, de uitvoerbaarheid, creativiteit en visie op een samenwerking. We zijn ervan overtuigd dat ze – mede dankzij hun ervaring – van aanpakken weten en dat is wat Goedopweg in deze fase zoekt in een digitale partner.”

iO Art director Mark Vogelaar ziet in de nieuwe website van Goedopweg een belangrijke inspirator.

“We willen met dit digitale medium echt voorzien in bewijslast rond duurzame mobiliteit: denk aan cijfers, cases en feiten. Veel besluitnemers hebben gewoonweg niet de informatie voorhanden om te overtuigen én zelf overtuigd te worden. Ook willen we bedrijven inspireren om met Goedopweg mobiliteitsuitdagingen aan te gaan, net door het perspectief van de gebruiker centraal te houden – geholpen door het potentieel van data.”