Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Trends & inspiratie op Lightspeed CONNECT, Europa’s grootste omnichannel event

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:11

Persbericht - Wil je weten wat de trends zijn in de retail sector, welke technologieën en verkoopstrategieën jou kunnen helpen groeien en hoe je een ongeëvenaarde klantervaring kunt creëren op elk kanaal? Dit en meer ontdek je tijdens de 4e editie van Lightspeed Connect.

Retail en ecommerce trends onder de loep

Op dit event komen ondernemers, vakspecialisten en andere professionals in retail en ecommerce jaarlijks samen om de belangrijkste trends te bespreken en waardevolle inzichten uit te wisselen. Het thema van dit jaar is Do Retail Better, waarbij de focus wordt gelegd op technieken en tools die retailers helpen om optimaal te presteren en te groeien in de sector van vandaag.

‘‘Vier jaar geleden hebben we Lightspeed Connect opgezet om onafhankelijke retailers en e-commerce ondernemers samen te brengen. Dit met het doel om deze ondernemers te ondersteunen om verder te groeien door ze handvatten en informatie te geven over de nieuwste ontwikkelingen in de markt. Inmiddels is Lightspeed Connect uitgegroeid tot het grootste retail omnichannel evenement van Europa, waar we jaarlijks ruim 800 retailers inspireren,’’ aldus Dax Dasilva, CEO van Lightspeed.

Wat kun je verwachten

Het programma zal bestaan uit een mix van inspirerende keynotes en partner sessies. Gedurende de dag zullen er verschillende onderwerpen besproken worden, die elk vallen onder de hoofdpijlers van dit event:

  • Omnichannel succes: Hoe zorg je dat online en offline verkoopkanalen naadloos met elkaar integreren voor een optimale omnichannel ervaring? 
  • Return of the human experience: Hoe creëer je een betere, persoonlijke shopervaring? 
  • Verkoopstrategieën: Hoe presenteer je jouw merk op de beste manier? Dit strekt van productfotografie tot design, marketing en conversie optimalisatie.
  • Navigating technology: Welke technologische mogelijkheden heeft de toekomst te bieden?

De eerste line-up van sprekers is inmiddels bevestigd en bevat grote namen. Zo zal Ron Simpson van The Avocado Show komen vertellen hoe je met social media in enkele maanden een ijzersterke wereldbrand opbouwt. Olaf Zwijnenburg van Rabobank zal de trends en ontwikkelingen in de retail uitlichten, en tips geven hoe je je als retailer kunt onderscheiden. Menno van Meurs, oprichter van multibrand concept Tenue De Nîmes zal je vertellen hoe je een unieke customer experience kunt creëren in de fysieke winkel. Ook Jurjen Jongejan van het ecommercebureau ISM eCompany zal zijn online expertise en kennis delen voor meer ecommerce succes.

Tevens zullen er workshops zijn voor ondernemers die graag meer willen weten over de omnichannel, retail en ecommerce oplossingen van Lightspeed. Een team van Lightspeed experts zal aanwezig zijn om de geïnteresseerden een één-op-één introductie van de softwares te geven.

Early Bird tickets tijdelijk verkrijgbaar

Een uitgebreide blik op de trends en de vele inzichten op dit event helpen ondernemers om de toekomst beter tegemoet te gaan. Wil je dit event niet missen? Zorg er dan voor dat je jezelf alvast verzekert van een ticket. Tot en met 17 september zijn er Early Bird tickets voor een verlaagde prijs beschikbaar op www.lightspeedconnect.eu. Hierbij zit inbegrepen: toegang tot alle keynote sessies, workshops, lunch, drankjes en een gezellige netwerkborrel.

Waar: Jaarbeurs (Supernova zaal), Jaarbeursplein 1, 3521 AL Utrecht, Nederland

Wanneer: woensdag 24 oktober 2018 – 9:30 – 20:00

Voertaal: Nederlands en enkele sessies in het Engels