Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Style de Vie brengt inspiratie via Marvia

Laatst bijgewerkt: 24-07-2021 13:00:05

Persbericht - Style de Vie, de groothandel in keukengerei, heeft in het lokale marketing automation platform Marvia een partner gevonden om resellers...

Style de Vie, de groothandel in keukengerei, heeft in het lokale marketing automation platform Marvia een partner gevonden om resellers inspiratie te bieden. Bovendien speelt Style de Vie met deze samenwerking alvast in op de groeiambities en de uitbreiding van de marketingactiviteiten.  

Style de Vie is acht jaar geleden gestart met de ontwikkeling van een brede collectie van eigen producten onder verschillende merken. De collectie bestaat uit de merken Laguiole Style de Vie, Forged, Style de Vie, One Message Spoon en T-Bottle. Het bedrijf levert producten aan de tussenhandel zoals kook- en cadeauwinkels en biedt via hen mensen die van koken houden betaalbare luxe.

Kevin Vollebregt, marketing manager bij Style de Vie: “Wij willen inspiratie creëren als ondersteuning voor onze producten en besteden daarom veel aandacht en tijd aan de fotografie hiervan. Zo laten wij zien wat wij in huis hebben. Meerdere malen per jaar organiseren wij daarom nieuwe foto- en videoshoots. We zijn op zoek gegaan naar een tool die ons overzicht en structuur geeft in de grote hoeveelheid materiaal maar die ons ook in staat stelt dit materiaal op een eenvoudige manier te delen met onze klanten en resellers zodat zij makkelijk aan de slag kunnen met onze merken en producten.“

Zo is Style de Vie bij Marvia terecht gekomen. Via de DAM van Marvia kan het bedrijf de ruim 2.400 assets gestructureerd aanbieden. Kevin Vollebregt: ”Dankzij de herkenbare mappenstructuur vinden onze klanten snel hun weg in de beeldbank. De Brand Portal geeft een duidelijk overzicht van alle marketingmaterialen en inspireert klanten om met deze materialen aan de slag te gaan en nieuwe producten in het assortiment op te nemen. Bovendien kunnen wij via de portal goed zien wat onze klanten aanspreekt en vervolgens hierop inspelen tijdens de volgende fotoshoots.” Naast foto’s en video’s van de producten kunnen gebruikers van alle merken actuele logo’s, brochures en campagnematerialen downloaden in de beeldbank.

Voorsorteren op de toekomst

Style de Vie is momenteel vooral actief in de Benelux maar krijgt ook steeds meer voet aan de grond in andere Europese landen en in Noord-Amerika. “Met het oog op de toekomst, waarin we met meer lokale distributeurs en meer campagnematig willen gaan werken, hebben we voor Marvia gekozen. Marvia biedt meerdere marketingtools aan zoals templates en campagne management, waar we in de toekomst gebruik van willen gaan maken. Nuttige toepassingen die onze gaan helpen om gecontroleerd te groeien”, aldus Kevin Vollebregt.