Simplicate koppelt met Minox

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:49

Persbericht - Automatiseren is de trend. Steeds meer kantoren versoepelen processen om wendbaar te blijven en kostbare tijd van medewerkers te besparen. Een eenvoudige stap in het automatiseren van bedrijfsprocessen is het koppelen van software. Daarom heeft Combidesk een koppeling gebouwd tussen Simplicate en de financiële administratie in Minox. De koppelingen worden tegen een maandelijkse vergoeding verzorgd en onderhouden door Combidesk.

Perfect fit

Met de koppeling worden facturen en relaties voortaan automatisch bijgewerkt in de boekhouding. Wilco Kraaij, Manager Strategie en Innovatie bij Minox: ‘Minox richt zich op ondernemers en accountants die de voordelen van werken in cloud omarmen. Deze groep wil steeds meer taken digitaliseren, zodat de administratie bijna geheel geautomatiseerd op orde blijft. De koppeling met Simplicate past perfect in deze visie. Een goed CRM met projecten- en urenregistratie direct gekoppeld met de financiële administratie zorgt er voor dat de business processen worden gestroomlijnd en tegelijk de administratie continue bij is.’

Minder fouten in minder tijd

Tim Fabels, oprichter van Combidesk: ‘De koppeling vereenvoudigt en versterkt het samenwerken met de boekhouder. Daarbij geeft het een goed gevoel dat je altijd up-to-date bent met je boekhouding: je werkt altijd met actuele gegevens, zowel in Minox als in Simplicate. De synchronisatie vindt ieder kwartier plaats, waardoor je boekhouding realtime is bijgewerkt.

Bekijk hier de koppeling