PR-Dashboard integreert mediamonitoring van BuzzCovery

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:46

Persbericht - PR-Dashboard, de tool waarmee honderden PR-afdelingen gegevens van journalisten beheren, integreert mediamonitoring van BuzzCovery in haar verzendsysteem. Zo staan alle gegevens van een PR-campagne op 1 plek.

Duizenden titels meer dan Blendle
“Met de nieuwste versie van BuzzCovery kunnen gebruikers voor elk persbericht apart monitoring instellen voor snelle A/B testen. Omdat BuzzCovery de offline data van ruim 3.000 printmedia kan tonen geven ze een enorme voorsprong op systemen die van Blendle afhankelijk zijn.” aldus Jeroen Goeman Borgesius van PR-Dashboard.

Ideale tool bij pitches
Goeman Borgesius: “PR-mensen kunnen nu met de knop Article Search van duizenden journalisten zien welke artikelen ze de afgelopen maanden hebben geschreven. Omdat je zelf de zoekopdrachten beheert kan een PR-bureau ook terugzoeken wat er over een bedrijf is geschreven. Ideaal bij pitches of het zoeken van bedrijven die een pr-bureau kunnen gebruiken.”

BuzzCovery biedt natuurlijk ook continue mediamonitoring. Er kunnen 25 verschillende zoekopdrachten tegelijk aan staan. Via e-mail alerts weet je wanneer er nieuwe resultaten zijn. Je kunt verschillende zoekopdrachten combineren voor een share-of-voice vergelijking.