Persbericht - Aankomend jaar staat bij TimeChimp in het teken van grote verandering. Dit jaar gaan we namelijk de ‘2.0’ versie van TimeChimp lanceren! Op de achtergrond zijn we hier al een tijdje mee bezig, maar nu is het moment daar om er wat meer over te vertellen.
Dit blog is het startpunt van onze communicatie over 2.0 en gaandeweg zullen we jullie op de hoogte blijven houden over onze vorderingen. Wil je continu op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Dan is het handig om ons te volgen op LinkedIn en/of Facebook.
Veel van onze gebruikers zijn meer dan blij met onze tool. Als we bijvoorbeeld kijken naar de recensies dan scoren we 4,4 uit 5 en beveelt liefst 99% ons aan. Dus waarom dan een nieuwe versie van TimeChimp ontwikkelen in de vorm van 2.0? Die vraag is eigenlijk heel eenvoudig te beantwoorden: omdat we continu willen blijven innoveren en de beste tool op het gebied van urenregistratie willen zijn. Stilstand is nou eenmaal achteruitgang, zeker in het digitale landschap met cloud-oplossingen waarin TimeChimp zich bevindt. Door een nieuwe versie van TimeChimp te ontwikkelen, gebouwd op een geheel nieuwe techniek, zorgen we ervoor dat TimeChimp klaar is voor de toekomst.
Wat betreft de ontwikkeling en verbetering van functionaliteiten gaan we niet over één nacht ijs. We gebruiken hierbij onze eigen ervaring, maar uiteraard ook de feedback van onze gebruikers. Zodat we uiteindelijk nog beter aan de wensen van onze bestaande én nieuwe gebruikers kunnen voldoen. Tijdens de ontwikkeling zullen we continu feedback vergaren van bestaande gebruikers door ze bepaalde onderdelen te laten laten testen. Om op die manier tot een optimaal resultaat te komen.
We gaan de nieuwe versie van TimeChimp stapje voor stapje introduceren, waarbij we volgens een bepaald stappenplan werken. Ook wel een roadmap genoemd. Hier zullen we binnenkort meer over vertellen. We kunnen wel alvast delen welke punten we sowieso gaan meenemen/verbeteren in TimeChimp 2.0:
Al deze veranderingen zullen gebeuren door middel van nieuwe technologie waarin we flink geïnvesteerd hebben. Deze stelt ons in staat sneller en makkelijker te ontwikkelen. De gehele front-end en back-end worden vernieuwd en zullen klaar zijn voor de toekomst.
Eind januari willen we onze roadmap presenteren. Hierin vertellen we precies wat we gaan ontwikkelen en wanneer je bepaalde zaken van ons kan verwachten. De bedoeling is om eerst een ‘light’-versie van TimeChimp te lanceren. Deze versie zal zich voornamelijk richten op het registreren gedeelte en daarom zullen we eerst gebruikers met een Basic abonnement overzetten.
Gedurende het traject zullen we samen met een testgroep alle versies testen, om zo alle kinderziektes zoveel mogelijk eruit te halen voor live-gang. En om uiteraard feedback te vergaren over welke zaken beter/anders kunnen. Na de lancering van de eerste versie van 2.0 zullen we gedurende het jaar (en daarna) blijven doorontwikkelen en nieuwe functionaliteiten toevoegen en bestaande verbeteren. Om uiteindelijk dé urenregistratie voor organisaties in Nederland en daarbuiten te worden.