Ontmoet de investeerders: Netwerkevent KPlusV voor starters in food en retail

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:21

Persbericht - AMSTERDAM – Consultancy KplusV organiseert samen met Rent 24 - de gloednieuwe coworking, coliving and startup-space voor food - een startupfunding netwerkbijeenkomst waar investeerders en startende ondernemers op het gebied van Food en Retail elkaar ontmoeten. Zoek je een investering om je bedrijf een flinke boost te geven? Kom dan op 26 september naar Magna Plaza aan de Nieuwezijds Voorburgwal 182 in Amsterdam.

Doe inspiratie op bij het succesverhaal van Ingrid Keller Cayet; zij vertelt hoe zij een idee had over gezonde kindervoeding en daar onder begeleiding van KplusV een bloeiend bedrijf van maakte: Madaga. Ze geeft tips en tricks over hoe je je financiering kunt rondkrijgen, goede marketing kunt doen en met jouw idee de wereld kunt veroveren…

Er is een paneldiscussie met onder anderen Jeroen Kimmels (Future Food Fund) en Thomas van Rhee (Triodos). Moderator is Dan Fennessy, CEO en oprichter van Join. Alle food en retail start ups zijn welkom om op deze bijeenkomst het investeringsklimaaat te verkennen. Na het inhoudelijke gedeelte volgt een gezellige netwerkborrel. Aanvang is 16.00 uur (inloop 15.30 uur) en de netwerkborrel start om 17.30 uur. Deelnemers kunnen zich hier gratis aanmelden.

Het evenement is onderdeel van Amsterdam Capital Week (24-28 september). In deze week zijn er meerdere evenementen waarbij investeerders en start-ups elkaar ontmoeten.

Over KplusV Startup Funding
KplusV Startup Funding is een onderdeel van KplusV en al ruim dertig jaar de betrouwbare partner bij het ophalen van risicodragende funding. Sinds 1987 biedt een team van getalenteerde professionals ambitieuze startups, scale-ups en mkb-bedrijven support en creatieve oplossingen op strategisch en financieel niveau. KplusV Startup Funding helpt jaarlijks zo’n 200 bedrijven verder met ondernemen en groeien. In de eerste helft van 2018 werd ruim €25 miljoen aan funding gerealiseerd via een rijk netwerk aan gedegen venture capital fondsen en informal investors, goede connecties in subsidieland en de juiste relaties bij banken. Ondernemers kunnen gebruik maken van het Investment Readiness Program inclusief gratis quickscan. Met deze aanpak werken startups snel, gefocust en resultaatgericht aan een succesvolle toekomst. Zie ookwww.startupfunding.nl.