Persbericht - Tijdens het aanstaande Nationale Franchise Congres, op 3 oktober aanstaande in Amsterdam, zal Michiel Muller een presentatie en seminar verzorgen over Picnic, disruptie en ondernemerschap. Muller is eigenaar en oprichter van het succesvolle boodschappenconcept Picnic.
Serieondernemer Michiel Muller gaat vertellen hoe hij drie verschillende markten met succes wist open te breken. Met Tango introduceerde hij de onbemande tankstations in Nederland. De klant kan hier 24/7 terecht en zelf afrekenen. Daarna brak hij met Route Mobiel het monopolie van de ANWB. Met Picnic werd de supermarktwereld compleet op zijn kop gezet, geen winkels, geen bezorgkosten, geen wachttijden.
Hoe dit relateert en vertaalt naar franchise gaat Muller toelichten in een seminar. Hij duikt samen met het publiek de diepte in en probeert kansen te verkennen voor formules die veelal meerdere franchisenemers moet overtuigen van een nieuwe koers, alvorens tot actie over te kunnen gaan.
Deelnemers van het Congres zullen in besloten omgeving ruimte krijgen Muller vragen te stellen over al zijn ondernemingen.