Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Persbericht - Maxilia relatiegeschenken wint weer Best Online Performance award

Maxilia is voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot beste internetleverancier in de promotionele branche. De 'Best Online Performance' award werd dinsdagavond uitgereikt door initiatiefnemer PromZ in Expo Houten.

Het e-commercebedrijf uit Rhenen is al meer dan tien jaar specialist in promotieartikelen en relatiegeschenken en werd ook vorig jaar bekroond tot winnaar. ,,We zijn ontzettend blij dat we het succes van vorig jaar mogen verlengen”, vertelt Alexander Greefhorst van IT, die de prijs namens het team in ontvangst nam.

Volgens het juryrapport, waarin de stemmen van leveranciers en klanten ook gelden, bestaat Maxilia uit ,,een groep zeer gedreven mensen die met inzet en enthousiasme klanten aan zich weet te binden.”

Gedrevenheid
De vakjury was niet alleen lovend over de gedrevenheid van het team, maar ook over de website van Maxilia. ,,De mooie website is goed vindbaar, heeft een overzichtelijke desktop en werkt goed met afbeeldingen”, aldus John Michael Swaab, directeur van Het Portaal Uitgevers en jurylid.

Maxilia is naast titelverdediger van de beste internetleverancier van het jaar ook benoemd tot ‘FD Gazelle van 2017’. Daarmee behoort de organisatie uit Rhenen tot de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. De award wordt ieder jaar uitgereikt door het Financieele Dagblad (FD) en wordt toegekend aan slechts 754 ondernemingen van de 1 miljoen bedrijven in Nederland.

Groei
De groei van de hardlopers wordt afgemeten aan de netto-omzet die de afgelopen drie jaar minimaal 20% gestegen moet zijn. Maxilia, die op de gelijknamige website maxilia.nl relatiegeschenken en promotieartikelen aanbiedt, is winnaar in regio Oost. Dat is Utrecht, Overijssel en Gelderland.

CrossBorder Top 30
Maxilia is dit jaar ook genomineerd voor de CrossBorder Top 30 en behoort daarmee tot de snelst groeiende Nederlandse e-commercebedrijven die in het buitenland actief zijn. De uitreiking is op 6 september tijdens het CrossBorder Event in Utrecht.

 

De ‘Best Online Performance’ award werd voor het derde jaar uitgereikt door PromZ en draait onder meer om vindbaarheid, overzichtelijkheid en functioneren van de website, kennis, assortiment en de positieve beeldvorming van het vak richting de klant.