Managed cloud VPS: een eigen virtuele server in de cloud

Laatst bijgewerkt: 25-11-2021 18:00:10

Persbericht - Voor de veeleisende gebruikers biedt VedaWeb managed cloud VPS aan. 'VPS' betekent: Virtual Private Server. ‘Managed’ houdt in dat die server door de experts van VedaWeb wordt onderhouden. Als websitebouwer of applicatieontwikkelaar heeft u bij een managed VPS géén technische kennis van serverbeheer nodig...

‘Cloud’ houdt in dat de server in een professioneel datacenter staat, die een hoge uptime garandeert. Uw server is overal bereikbaar. Wij zorgen voor de back-ups, de monitoring, het updaten én voor een zeer goede beveiliging van uw kostbare data!|

Voor wie is een managed VPS nuttig?

Voor websitebouwers die meerdere sites beheren en uit de jas van ‘shared hosting’ groeien, is een managed virtuele server interessant. Dat geldt ook voor websites met veel bezoekers. Voor het beheer van een server heeft u echter kennis nodig. U doet het beheer zelf, huurt een ICT-er in of neemt er een in dienst. Dat kan ook makkelijker, goedkoper én met minder risico’s! Als u een managed virtuele server bij VedaWeb huurt, dan kunt u vertrouwen op het adequate beheer van uw server. Een hele zorg minder en u houdt budget vrij om te investeren in verdere bedrijfsgroei!

Managed VPS bij VedaWeb betekent een uptime van 99,9%!

Voordelen van managed VPS

Met een managed virtual private server beschikt u over een eigen afgeschermde omgeving op een high end server terwijl VedaWeb alle hardware en software onderhoudt. Een unmanaged VPS is in de regel goedkoper. Het nadeel is echter dat de eigenaar zelf kennis van serverbeheer moet hebben. Met een managed VPS is dat niet nodig. VedaWeb garandeert dat uw server adequaat wordt beheerd en onderhouden, zodat uw data optimaal veilig bewaard blijft. Een hele zorg minder! Helemaal met een backup-retentie van minimaal zeven dagen!

De servers van VedaWeb maken gebruik van SSD-schijven waardoor uw VPS extra snel is. U kunt ongelimiteerd websites plaatsen op uw server. Nog een groot voordeel: VedaWeb garandeert een uptime van 99,9% op de core-infra. Standaard bieden wij een SLA van 8/5. Wilt u nog meer zekerheid: voor € 50,- p.m.  kunt u upgraden naar SLA 24/7!

U heeft zelf geen kennis van serverbeheer nodig

Heeft u de kennis niet in huis (of geen tijd) om zelf een server te beheren, dan is de keuze voor managed VPS een oplossing. Onze ICT-experts beheren de server voor uw bedrijf, zij zorgen ervoor dat uw websites online blijven, dat applicaties stabiel zijn en de e-mail altijd werkt. U kunt bij vragen of problemen altijd rekenen op persoonlijke support. VedaWeb is ook verantwoordelijk voor het maken van back-ups en het op orde houden van de beveiliging met onder andere een VPS-firewall. Zo wordt de kans op hacks verminderd en worden problemen, mochten die voorkomen, sneller opgelost.

Features voor de managed VPS

• Managed VPS-pakketten: vanaf € 49,99 p.m.
  • Inclusief service/onderhoud/wijzingen
  • Inclusief telefonische service
  • Back-up retentie: zeven dagen of meer naar keuze
  • Standaard SLA 8/5 met keuze voor SLA 24/7 voor € 50 p.m.
  • Gehost op de snelste hardware
  • Indien gewenst achter eigen private network

Wij bieden vijf verschillende pakketten aan voor een managed VPS én u kunt upgraden wanneer u dit maar wilt!

Wilt u weten of een managed cloud VPS voor u een logische next step is?
Wij helpen u met het maken van een strategische keuze. Neem contact op met VedaWeb voor het maken van een vrijblijvend adviesgesprek.

VedaWeb

Luchthavenweg 81